اموزشیتکنولوژی

معرفی بهترین فیلترشکن های موبایل (10 فیلترشکن برتر)

پارس وی دی اس

فیلتر بودن بسیاری از شبکه های اجتماعی و ابزار های پر استفاده کاربران موبایل، افراد را به سمت نصب کردن فیلترشکن سوق داده است. اگر شما هم به دنبال بهترین فیلترشکن های موبایل هستید، این مقاله را از دست ندهید چرا که قصد داریم 10 فیلترشکن برتر را به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلترشکن های موبایل آپدیت آذر 1402

برای کمک به انتخاب بهترین فیلترشکن های موبایل، ما بهترین VPN های رایگان و ممتاز را برای اندروید و آیفون که می توانید به آنها اعتماد کنید، آزمایش و انتخاب کرده ایم. این فیلترشکن ها محافظت قابل اعتماد، عملکرد عالی و امنیت بالایی دارند. در ادامه به صورت جداگانه 5 فیلترشکن رایگان برای اندروید و 5 فیلترشکن رایگان برای آیفون معرفی می کنیم.

بهترین فیلترشکن های اندروید

فیلترشکن هایی که در ادامه معرفی می کنیم، در کنار اینکه رایگان هستند، امنیت و سرعت فوق العاده ای دارند.

1.فیلترشکن NordVPN

NordVPN یکی از بهترین فیلترشکن های موبایل است که به صورت رایگان برای اندروید ارائه می شود. NordVPN ویژگی های امنیتی عالی دارد و می توانید مطمئن باشید که ویروس یا بدافزار به گوشی شما نفوذ نخواهد کرد. ویژگی های این فیلترشکن:

  • سرعت عالی
  • با پلتفرم های پخش به خوبی کار می کند
  • داده های نامحدود
  • مسدودکننده آگهی
  • با ضمانت برگشت 30 روزه پول (برای نسخه پرمیوم)

NordVPN

2.فیلترشکن Surfshark

Surfshark یک فیلترشکن رایگان برای کاربران اندروید است که شامل یک هفته آزمایشی و ضمانت بازگشت پول است. این به شما امکان می دهد یکی از با کیفیت ترین خدمات موجود در بازار را بدون تعهد طولانی مدت امتحان کنید.

این فیلترشکن، پروتکل های سریع و ایمن مانند WireGuard، OpenVPN و IKEv2 را ارائه می دهد. علاوه بر این، یک رمزگذاری AES-256 درجه یک و حتی جعل GPS وجود دارد که امکان تغییر مکان GPS را در تلفن اندرویدی شما فراهم می کند.

Surfshark همچنین یک گزینه عالی برای پخش است: با استفاده از این VPN می توانید Netflix و چندین پلتفرم پخش محبوب دیگر را بدون مشکل تماشا کنید. مشکلی نداشتیم. و در نهایت، می توانید از Surfshark در دستگاه های نامحدود استفاده کنید.

Surfshark

3.فیلترشکن Norton VPN

Norton VPN یک ارائه دهنده VPN ایمن و قابل اعتماد برای افزایش حفاظت از دستگاه اندروید شما است. پس از دانلود آن، نسخه آزمایشی رایگان ارائه می دهد. علاوه بر این، می توانید این VPN را با 60 روز ضمانت بازگشت وجه به صورت پرمیوم آزمایش کنید. این به شما زمان زیادی می دهد تا قبل از تعهد به یک اشتراک طولانی مدت با این سرویس آشنا شوید.

برای اطمینان از امنیت بهتر، یک مسدودکننده تبلیغات نیز وجود دارد. علاوه بر این، می توانید این VPN را با آنتی ویروس نورتون دریافت کنید تا یک سرویس پیشگیری از بدافزار با رتبه برتر را نیز دریافت کنید. Norton VPN بیش از 1000 سرور در 29 کشور ارائه می دهد.

Norton VPN

4.فیلترشکن V2ray

V2ray یک بستر فیلترشکن است که کانفیگ های آن را می توانید به صورت رایگان در کانال های تلگرام پیدا کنید و یا کانفیگ های پولی آن را خریداری کنید. در حال حاضر می توان گفت که این فیلترشکن پر استفاده ترین و پرسرعت ترین فیلترشکن است که به راحتی در دسترس کاربران ایرانی قرار دارد.

V2ray

5.فیلترشکن MahsaNG

فیلترشکن MahsaNg نیز یکی از بهترین فیلترشکن های موبایل است که مانند V2ray کار می کند. با این تفاوت که کانفیگ های رایگان را خود پلتفرم به شما ارئه می دهد. شما می توانید با لمس دکمه Get Config کانفیگ رایگان دریافت کنید و به راحتی به آن ها متصل شوید.

MahsaNG

بخوانید: بهترین فیلترشکن ها برای کامپیوتر

بهترین فیلترشکن های آیفون

در ادامه معرفی بهترین فیلترشکن های موبایل، 5 فیلترشکن رایگان برای آیفون را به شما معرفی می کنیم

1.فیلترشکن Napsternetv

برنامه کاربردی NAPSTERNETV یکی از بهترین فیلترشکن های موبایل و یک برنامه برای اتصال امن و تغییر آی پی است که برای سیستم عامل اندروید و آیفون فعال است. این اپ در فروشگاه گوگل پلی و App Store فعال است و موفق شده به امتیاز 4.0 در گوگل پلی و به امتیاز 4.2 اپل استور برسد.

Napsternetv

2.فیلترشکن VPNGate

VPNGate یک فیلترشکن رایگان برای آیفون است که امکان اتصال به سرورهای متعدد در سراسر جهان را فراهم می‌کند. با استفاده از VPNGate، شما می‌توانید به صورت امن و بدون محدودیت به اینترنت دسترسی پیدا کنید.

VPNGate for ios

3.فیلترشکن ThetaVPN

ThetaVPN یکی از بهترین فیلترشکن های موبایل مخصوص دستگاه‌ های اپل است که با سرعت بالا و امنیت قوی ارائه می‌شود. با خرید یک اشتراک معتبر، شما می‌توانید با ۵ دستگاه اپل مختلف از این وی پی ان استفاده کنید.

ThetaVPN

4.فیلترشکن OpenVPN

یکی دیگر از فیلترشکن های موبایل OpenVPN است که یک پروتکل متن باز است که توسط بسیاری از وی پی ان‌های مختلف، از جمله برخی از فیلترشکن‌های آیفون، استفاده می‌شود. این پروتکل امنیت بالایی را فراهم می‌کند و می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

OpenVPN

5.فیلترشکن ExpressVPN

ExpressVPN یکی از محبوب‌ ترین فیلترشکن های موبایل برای آیفون است که امکان اتصال به سرورهای متعدد در جهان را فراهم می‌کند. با سرعت بالا و رمزگذاری قوی، ExpressVPN یک گزینه برتر برای حفظ امنیت شما است.

ExpressVPN

سخن آخر

با معرفی این ۱۰ تا از بهترین فیلترشکن های موبایل، ما به شما انتخاب‌هایی را ارائه دادیم که می‌توانید بر اساس نیازها و ترجیحات خود اقدام به انتخاب یک وی پی ان مناسب برای حفظ امنیت و حریم خصوصی خود کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که قبل از استفاده از هر وی پی ان، باید به دقت اطلاعات و ویژگی‌های آن را بررسی کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

مدیریت

برنامه نویسی که یکم دست به قلم داره و سعی میکنه اخبار تکنولوژی رو منعکس کنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا