اموزشی
موضوعات داغ

بهترین فیلتر شکن ها برای کامپیوتر کدامند؟(معرفی 12 فیلترشکن)

پارس وی دی اس

استفاده از فیلترشکن برای ما ایرانی‌ها به یک سبک زندگی تبدیل شده است! صبح که از خواب بیدار می‌شویم باید چراغ آن را روشن کنیم و تا شب که می‌خواهیم بخوابیم هزار بار قطع و وصلش کنیم تا بتوانیم به امور روزمره‌مان برسیم. حالا هم که بسیاری از فیلترشکن‌ها برای ما غیرقابل‌استفاده شده و به طبع آن انجام بسیاری از کارهایمان با مشکل روبه‌روست. به همین دلیل تصمیم گرفتم در این مقاله از تکنومگ شما را بهترین فیلتر شکن ها برای کامپیوتر آشنا کنم. قبل از هر چیز، در صورت کارنکردن گاه‌وبی‌گاه فیلترشکن ها، عذرخواهی من را بپذیرید! بهترین فیلترشکن های کامپیوتر را در زیر می‌بینید.آشنایی با بهترین فیلترشکن های کامپیوتر

1. فیلترشکن Winscribe

یکی از بهترین فیلتر شکن های کامپیوتر Winscribe است. این فیلترشکن 300+ سرور دارد  و 2 گیگابایت به شما دسترسی عبور از فیلترینگ می‌دهد. درصورتی‌که ایمیل خود را تأیید کنید، می‌توانید ماهانه 10 گیگابایت از فیلترشکن Winscribe بگیرید. همچنین اگر پس از دانلود فیلتر شکن در توییتر یک توییت درمورد این وی‌پی‌ان منتشر کنید، 5 گیگابایت اضافه هم می‌گیرید.

واینداسکرایب که از بهترین فیلترشکن های کامپیوتر است، دو نسخه پولی و رایگان دارد. کار با آن آسان بوده و از امنیت بالایی برخوردار است. این فیلترشکن تبلیغات و فایروال داخلی را مسدود می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی از فیلترینگ گذر کنید. البته ممکن است به دلیل سرعت پایین اینترنت در ماه‌های اخیر، ورود به این وی‌پی‌ان دشوار شده باشد. در این صورت می‌توانید اول با گوشی هوشمندتان که به فیلترشکن متصل است، در سایت فیلترشکن Winscribe ثبت‌نام کنید و سپس با کامپیوتر به آن وارد شوید. این فیلترشکن برای ویندوز سرعت خوبی دارد.

Winscribe vpn

2.    فیلترشکن Nord

یکی دیگر از بهترین فیلتر شکن ها برای کامپیوتر Nord VPN است. فیلترشکن Nord 5202+ دارد و از امنیت بالایی برای کاربران برخوردار است. البته شما باید برای دسترسی به آن پول پرداخت کنید. اما اگر این هزینه را بپردازید می‌توانید به سرورهای گسترده دسترسی داشته باشید و به‌راحتی از فیلترینگ عبور کنید. برای خرید Nord vpn می‌توانید به سایت‌های فروش وی‌پی‌ان سر بزنید.

بهترین فیلترشکن ها برای کامپیوتر کدامند

3.    فیلترشکن 1.1.1.1

از دیگر فیلترشکن‌های سرعت بالا برای ویندوز می‌توان به فیلترشکن 1.1.1.1 اشاره کرد. این فیلترشکن به یکی از بهترین فیلتر شکن های کامپیوتر تبدیل شده است؛ زیرا سرعت زیادی دارد و بسیار امن است. پس از دانلود فیلتر شکن برای ورود به سایت 1.1.1.1 جهت ثبت‌نام، باید وی‌پی‌ان دیگری را فعال کنید! به همین منظور چند اکستنشن به شما معرفی می‌کنم تا بتوانید فرایند ثبت‌نام در 1.1.1.1 را راحت‌تر طی کنید. این فیلترشکن برای بازی‌های کامپیوتری فوق‌العاده است!

2

4. اکستنشن Hoxx

تلاش من بر این است که شما را با بهترین فیلترشکن های کامپیوتر آشنا کنم؛ اما به دلیل سرعت پایین اینترنت و فیلترینگ شدید، ممکن است تلاش من مثمرثمر نباشد! اکستنشن Hoxx از بهترین وی‌پی‌ان هایی است که شما می‌توانید بر روی کروم و فایرفاکس نصب کنید. بااین‌حال ممکن است پس از نصب آن نتوانید به‌راحتی از فیلترینگ عبور کنید؛ زیرا همان‌طور که گفتم سرعت پایین و فیلترینگ شدید به شما این اجازه را نخواهد داد. پس بهتر است نسخه پریمیوم آن را بخرید. Hoxx از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و سرعت خوبی دارد. شما می‌توانید با استفاده از این اکستنشن، بهترین فیلتر شکن ها برای کامپیوتر را دانلود کنید.

اکستنشن Hoxx

5.    اکستنشن Zenmate

اگر توانستید یکی از فیلترشکن‌های بالا  که در لیست بهترین فیلترشکن های کامپیوتر هستند را با موفقیت نصب کنید و به آن متصل شوید، اکستنشن Zenmate را به فایرفاکس، کروم، اِج یا اپرا اضافه کنید. این اکستنشن از بهترین فیلتر شکن ها برای کامپیوتر است؛ ولی پس از دانلود فیلتر شکن ثبت‌نام در آن نیاز به متصل بودن به یک فیلترشکن دیگر دارد! اگر سرعت اینترنت شما مناسب باشد با یک کلیک می‌توانید به Zenmate متصل شوید و از فیلترینگ عبور کنید.

اکستنشن Zenmate

6.    فیلترشکن Betternet

اگر موفق به اتصال به هیچ یک از وی‌پی‌ان‌های بالا نشدید، ناامید نشوید! فیلترشکن Betternet هم از بهترین فیلتر شکن ها برای کامپیوتر به‌حساب می‌رود که سرعت خیلی بالا و امنیت خوبی دارد. این فیلترشکن دارای دو نسخه رایگان و پولی است. به شما پیشنهاد می‌کنم اول نسخه رایگان آن را نصب کنید. اگر اتصالتان ناموفق بود، به سراغ نسخه پولی آن بروید. در وب‌سایت‌های متعددی می‌توانید نسخه پولی آن را بخرید و یا نسخه کرک شده‌اش را از سایت‌های معتبری دانلود کنید. این وی‌پی‌ان در بهترین فیلترشکن های کامپیوتر قرار دارد و برای نسخه ویندوز بسیار عالی است.

بهترین فیلترشکن های کامپیوتر کدامند

7.    فیلترشکن Hotspot Shield

به لطف دست‌وپنجه نرم کردن با فیلترینگ، کمتر کسی است که با هات اسپات شیلد، از بهترین فیلتر شکن ها برای کامپیوتر، آشنا نباشد! این وی‌پی‌ان 2500+ سرور دارد که به شما امکان عبور از فیلترینگ به‌صورت ناشناس را می‌دهد و بهترین فیلترشکن برای ویندوز است. اگر موفق شدید که با نسخه رایگان فیلترشکن Hotspot Shield متصل شوید، می‌توانید روزانه 500 مگابایت دریافت کنید، اما اگر تلاشتان موفقیت‌آمیز نبود، باید نسخه پریمیوم آن را بخرید. هات اسپات شیلد از بهترین فیلترشکن های کامپیوتر است که رابط کاربری آسانی دارد.

اگر از سیستم‌عامل لینوکس استفاده می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنم از فیلترشکن تور استفاده کنید. این فیلترشکن قوی است و از حریم شخصی شما محافظت می‌کند. فیلترشکن تور از بهترین فیلترشکن‌های کامپیوتر و اندروید است که امکانات مناسبی هم دارد.

آشنایی با بهترین فیلترشکن ها برای کامپیوتر

8. فیلترشکن تور

مرورگر تور که بسیاری از افراد آن را با عنوان فیلترشکن تور می شناسند، یکی از ابزار های بسیار کاربردی و شناخته شده برای دور زدن فیلترینگ است. این مرورگر هم برای ویندوز و هم برای تلفن های همراه کاربرد دارد. ما در تکنومگ مقاله کاملی درباره این مرورگر نوشته ایم که می توانید آن را مطالعه کنید:

معرفی فیلترشکن تور (راهنمای نصب و استفاده از این برنامه)

تور vpn

9. فیلترشکن Unique

وی پی ان Unique یکی از فیلترشکن های پرطرفدار با تعداد دانلود بالا است. این فیلتر شکن هم برای سیستم عامل ویندوز و هم برای اندروید طراحی شده است و شما می توانید این وی پی ان را برای کامپیوتر و لپ تاپ خود دانلود و نصب کنید و از سرعت بالای آن لذت ببرید.

unique vpn

10. فیلترشکن Proton

برنامه Proton VPN برای ویندوز، یکی از بهترین راه ها برای امن و خصوصی ماندن هنگام گشت و گذار در اینترنت است. این فیلتر شکن کاملا رایگان است و شما می توانید آن را از سایت Proton Vpn  دانلود و استفاده کنید. همچنین استفاده از آن آسان است و دارای ویژگی های امنیتی مفیدی است.

proton vpn

11. فیلترشکن Express

ExpressVPN یک سرویس VPN ارائه شده توسط یک شرکت مستقر در هنگ کنگ است که در جزایر ویرجین بریتانیا ثبت شده است. ExpressVPN یک فیلتر شکن بدون خطر برای ویندوز 10، ویندوز 11، ویندوز 7 و سایر دسکتاپ ها، لپ تاپ ها و تبلت های شخصی است. فیلترشکن اکسپرس هم نسخه رایگان دارد و هم می توان با خرید اشتراک از نسخه پرمیوم آن استفاده کرد با ضمانت برگشت 30 روزه پول. خرید یک اشتراک به شما امکان می دهد به طور همزمان در حداکثر هشت دستگاه به ExpressVPN متصل شوید.

express vpn

12. فیلترشکن CyberGhost

CyberGhost که یکی از مطمئن ترین VPN ها برای ویندوز است، فوق العاده سریع و همه کاره است. بیش از 9100 سرور را در نزدیک به 100 کشور ارائه می کند که همگی از پروتکل های WireGuard، OpenVPN و IKEv2 پشتیبانی می کنند. ناگفته نماند که این سرویس سرعت 10 گیگابیت در ثانیه را ارائه می دهد که عملکردی باورنکردنی است. CyberGhost همچنین هیچ گزارشی از فعالیت های آنلاین شما را ذخیره نمی کند و هر ساله گزارش های شفافیت را برای اثبات آن منتشر می کند.

cyberghost vpn

سخن پایانی

عبور از فیلترینگ همیشه دغدغه‌ای بزرگ برای ما ایرانی‌هاست، اما در چند ماه اخیر به یک معضل جدی تبدیل شده است. در عصر اینترنت، اینترنت لازمه زندگی است؛ چرا که همه امور تحصیلی، کاری و ارتباطی ما به این فضا وابسته شده است. به همین دلیل در این مقاله از تکنومگ به معرفی بهترین فیلتر شکن ها برای کامپیوتر پرداختم. اگر سؤالی در این زمینه دارید می‌توانید در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید این مقاله را برای دوستانتان ارسال کنید تا آن‌ها نیز با فیلتر شکن رایگان برای کامپیوتر آشنا شوند.

سعیده سنایی‌فر

جهانِ بی‌قلم معنایی ندارد و من دوست دارم با قلمم به آن معنی ببخشم!

نوشته های مشابه

۶ دیدگاه

  1. من یکی پیدا کردم راحت باهاش بازی میکنم، میزارم اینجا شاید به درد کسی بخوره:
    [لینک ها مخفی شده اند]

      1. دوست عزیز لینک به دلیل تبلیغ وبسایت های فروش فیلتر شکن و منطبق نبودن با محتوای کامنت حذف شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا