بازی و سرگرمیبازی های کامپیوتربازی های موبایل

بهترین مپ های کلش آف کلنز از تان هال 10 تا 15| خرید اکانت کلش

پارس وی دی اس

آیا برای لول خود به دنبال مپ مناسب هستید؟ آیا بهترین مپ های کلش آف کلنز از تان هال 10 تا 15 را می‌شناسید؟ مپ یکی از مهم‌ترین عوامل در حفظ منابع شماست. مپ‌ها برای انواع لول‌ها متفاوت هستند. اگر لول شما بین 10 تا 15 است، باید به این نکته توجه باشید که مناسب‌ترین مپ از نظر استراتژیک را انتخاب کنید.

بعد از اینکه لول خود را ارتقا می‌دهید، از طرف بازی به طور خودکار امتیازاتی برای دفاع در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما باید با استفاده از این امکانات، یک مپ مناسب انتخاب کنید و چینش امکانات دفاعی خود را تغییر دهید. علاوه‌بر ارتقا شما می‌توانید از خرید اکانت کلش آف کلنز هم برای داشتن یک لول بالا استفاده کنید. ما در ادامه بهترین مپ‌های کلش آف کلنز از تان هال 10 تا 15 را بررسی خواهیم کرد.

مپ تروفی برای بالا بردن کاپ در تان هال 10 | خرید اکانت کلش

مپ‌های تروفی برای حفظ کاپ استفاده می‌شوند. این مپ‌ها برای منابع شما هیچ حفاظتی ندارند. در واقع تمرکز اصلی مپ تروفی پوش کاپ است. در تان هال 10 این مپ‌ها به شکل 6 گوشه‌های کنار هم هستند که منابع شما در 4 طرف آن قرار دارد.

مپ تروفی برای بالا بردن کاپ در تان هال 10

مپ تان هال 10 مناسب برای War

مپ‌های مناسب War به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از سه ستاره یا دو ستاره شدن شما در کلن وار جلوگیری می‌کنند. همچنین با انتخاب این مدل از مپ، از دمیج‌های با درصد بالا جلوگیری می‌شود. در هنگام جنگ برخی از نقاط نقشه بیشتر تحت حمله قرار می‌گیرند. این نقشه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آن نقاط را حفظ می‌کنند.

2

مپ مناسب حفاظت از منابع  (فارمینگ) در تان هال 10

حفظ منابع در زمانی که می‌خواهید قلمرو خود را ارتقا دهید، بسیار اهمیت دارد. با انتخاب این مدل از مپ‌ها قطعا یک چینش مناسب برای حفاظت از منابع را در اختیار دارید. با توجه به شکل زیر در این مدل مپ منابع تولیدی در مرکز نقشه قرار می‌گیرد. همچنین دیوارها به شکل راه‌روی درهم طراحی می‌شوند تا ورود به آن‌ها بسیار دشوار باشد.

3

مپ فانتزی در تان هال 10

مپ‌های فانتزی یکی از جنبه‌های فان بازی هستند. از این نقشه‌ها برای زیبایی در اشکال مختلف استفاده می‌شود. مپ‌های فانتزی در هیچ جهتی جنبه حفاظتی ندارند. شما حتی می‌توانید برای نشان دادن یک پیام برای دوستانتان از این مپ‌ها استفاده کنید.

4

مپ تروفی برای بالا بردن کاپ در تان هال 11

مپ پوش یا تروفی یکی از مپ‌های کاربردی جهت حفظ کاپ برای شماست. در تان هال 11 این مپ منابع شما را حفظ نمی‌کند اما با چینش قوی و انحرافی مسیر نیروهای دشمن را منحرف می‌کند. به همین شکل کاپ برای شما حفظ می‌شود.

5

مپ تان هال 11 مناسب برای War

در تان هال 11 استفاده از این مپ آنتی 2 یا آنتی 3 هنرمندی شما را در بازی نشان می‌دهد. با داشتن این مپ در وار، شما به سختی دو ستاره تقدیم حریف می‌کنید. یک لیدر هنرمند و باهوش با انتخاب مپ مناسب بهترین کمک را به کلن خود می‌کند.

6

مپ مناسب حفاظت از منابع  (فارمینگ) در تان هال 11

حفظ منابع به خصوص اکسیر سیاه برای تان هال 11 بسیار اهمیت دارد. استفاده از این مپ برای شما نتیجه حفاظت از منابع را به ارمغان می آورد. با داشتن یک مپ فارمینگ علاوه‌بر منابع کاپ‌های شما نیز تا حدودی محافظت می‌شوند.

7

مپ فانتزی در تان هال 11

مپ‌های فانتزی بیشتر جنبه سرگرمی دارند و در برخی موارد برای به رخ کشیدن قدرت و حواس پرتی حریف نیز کاربرد دارند. با استفاده از این مپ در تان هال 11 به قلمرو خود زیبایی می‌بخشید.

8

مپ تروفی برای بالا بردن کاپ در تان هال 12

در تان هال 12 به دست آوردن تروفی در زمانی که شما درگیر دفاع از قلمرو هستید، بسیار دشوار است. بعضی مواقع با استفاده از مپ مناسب می‌توانید ذهن حریف را منحرف کنید. با مپ تروفی می‌توانید حریف خود را به گرفتن منابعی ناچیز قانع کنید تا قلمرو شما به طور کامل تخریب نشود.

9

مپ تان هال 12 مناسب برای War

در سطح تان هال 12 ساختمان‌های دفاعی زیادی دارید که با ارتقا و محافظت صحیح از آن‌ها می‌توانید در برابر حمله دشمنان مقاومت کنید. ساختمان‌های دفاعی برج آرچر و برج جادوگر جز مهم‌ترین ساختمان‌ها هستند. در هنگام انتخاب نقشه به حفاظت از ساختمان‌های خود دقت کنید.

10

مپ مناسب حفاظت از منابع  (فارمینگ) در تان هال 12

در تان هال 12 سطح شما به حدی رسیده که نیاز زیادی به حفظ منابع ندارید. در این سطح هیجان بازی برای شما افزایش میابد و تمرکز شما روی وار و غارت دشمنان قرار می‌گیرد. البته در همین سطح هم شما با انتخاب مپ چند کاربرده می‌توانید تا حدودی از غارت منابع خود جلوگیری کنید.

11

مپ فانتزی در تان هال 12

در سطح تان هال 12 نقشه‌هایی که جنبه زیبایی دارند نیز تا حدودی از منابع و نیروهای شما محافظت می‌کنند. سطح 12 هیجان انگیز است و شما دائم مورد حمله قرار می‌گیرید. استفاده از نقشه فانتزی در این سطح کمی متفاوت از سطوح پایین است.

12

مپ تروفی موثر در افزایش کاپ در تان هال 13

در سطح تان هال 13 مپ تروفی یکی از بهترین مپ‌های کلش آف کلنز برای برد شما در جنگ است. در وار با در دسترس قرار دادن برخی از منابع خود حریف شما فریب می‌خورد و تروفی نصیب شما می‌شود.

13

مپ تان هال 13 مناسب برای War

در جنگ‌های کلن حتی درصد تخریب قلمروها می‌تواند عامل اصلی برد و باخت شما باشد. در جنگ‌های قبیله‌ای اگر کمی از خلاقیت استفاده کنید و ساختمان‌ها را در یک مکان مناسب قرار دهید. با داشتن یک مپ مناسب می‌توانید عامل برد قبیله خود در وار باشید.

14

مپ مناسب حفاظت از منابع  (فارمینگ) در تان هال 13

در تان هال 13 اگر از مپ‌های فارمینگ استفاده کنید، کمترین درصد هدر رفت منابع را خواهید داشت. با استفاده از این مپ ممکن است تروفی شما کاهش بیابد. در سطح 13 بهترین روش استفاده موقت از مپ فارمینگ برای جمع آوری منابع محسوب می‌شود.

15

مپ هیبرید در تان هال 13

مپ هیبرید در سطح 13 یک مپ کاربردی و یکی از بهترین مپ‌های کلش آف کلنز با خاصیت ترکیبی است. با استفاده از مپ هیبرید علاوه‌بر حفظ منابع تروفی شما هم حفظ می‌شود. استفاده از مپ هیبرید در سطح 13 می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. این مپ زیبایی قلمرو شما را دوچندان می‌کند.

مپ هیبرید در تان هال 13

مپ تروفی برای بالا بردن کاپ در تان هال 14

ساختمان تان هال در لول 14 بسیار اهمیت دارد و در مپ تروفی این ساختمان در مرکز نقشه شما قرار می‌گیرد. با استفاده از مپ تروفی در تان هال 14 می‌توانید کاپ‌های خود را بالا ببرید.

مپ تروفی برای بالا بردن کاپ در تان هال 14

مپ تان هال 14 مناسب برای War

وقتی‌که WAR برای لیگ و کلن شما آغاز می‌شود، اکثر بازیکنان از مپ‌های قوی برای برد بهره می‌گیرند تا کمترین درصد باخت را داشته‌ باشند. در تان هال 14 استفاده از مپ قدرتمند برای برد بیشترین اهمیت را دارد.

مپ تان هال 14 مناسب برای War

مپ مناسب حفاظت از منابع  (فارمینگ) در تان هال 14

در مپ فارمینگ در تان هال 14 اولویت اصلی شما حفاظت از منابع است. پس منابع شما در قلب مپ چیده می‌شود. در این روش چینش، منابع شما کمترین آسیب را می‌بینند.

مپ مناسب حفاظت از منابع در تان هال 14

مپ هیبرید در تان هال 14

مپ هیبرید در تان هال 14 یکی از بهترین مپ‌های کلش آف کلنز محسوب می‌شود. با استفاده از مپ هیبریدی شما یک تیر و چند نشان زده‌اید. مپ هیبرید هم از منابع شما محافظت می‌کند، هم ظاهر زیبایی دارد و هم کاپ‌های شما را حفظ می‌کند.

مپ هیبرید در تان هال 14

مپ تروفی موثر در افزایش کاپ در تان هال 15

در بازی کلش آف کلنز با شرکت در لیگ‌های مختلف، در ازای هر یک برد منابع و کاپ به دست می‌آورید. برای شرکت در این لیگ‌ها بهترین راه، استفاده از مپ‌های تروفی است. در این مپ‌ها معادن شما در ردیف‌های خارجی قرار می‌گیرند و مخازن در کنارها چیده می‌شوند. در کنار معادن و مخازن نیز باید از تله‌ها استفاده کنید. بعد از این چیدمان یک لایه دیوار قرار دهید.

مپ تروفی موثر در افزایش کاپ در تان هال 15

مپ تان هال 15 مناسب برای War

داشتن یک استراتژی و یک مپ خوب می‌تواند شما را در وار یاری دهد. در این بین الگو برداری از بازیکنان خوب را فراموش نکنید. در سطوح بالا و در تان هال 15 برای شرکت در وار مهم‌ترین کار انتخاب نقشه مناسب برای جنگ است.

مپ تان هال 15 مناسب برای War

مپ مناسب حفاظت از منابع  (فارمینگ) در تان هال 15

در فارمینگ شما باید استراتژی دفاع و حمله را بر اساس منابع در نظر بگیرید. در اینجا به دست آوردن منابع از کاپ مهم‌تر است. برای اینکار ابتدا باید قلمرو خود را آماده کنید. آماده سازی قلمرو طبق نقشه فارمینگ بهترین انتخاب است.

مپ مناسب حفاظت از منابع در تان هال 15

مپ هیبرید در تان هال 15

در مپ‌های هیبریدی در تان هال 15 اجزای نقشه به یکدیگر پیوند خورده‌اند. این پیوند باعث می‌شود تا دشمن به راحتی نتواند به قلب نقشه شما نفوذ کند. اگر نیاز به افزایش کاپ دارید، استفاده از مپ هیبریدی بسیار برای شما سودمند است. در مپ هیبرید معمولا از دو یا چند لایه دیوار استفاده می‌شود.

مپ هیبرید در تان هال 15

كلام آخر

با انتخاب بهترین مپ‌های کلش آف کلنز می‌توانید شانس پیروزی خود را در بازی افزایش دهید. برای اینکه به تان هال بالاتر برسید و سطح خود را افزایش بدهید استفاده از مپ می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. البته شما برای افزایش تان هال میتوانید از خرید اکانت کلش اف کلنز نیز استفاده کنید. خرید اکانت شما را سریع‌تر به هدفتان می‌رساند. هر چند که بعد از خرید اکانت کلش نیز برای حفظ قلمرو خود استفاده از مپ مناسب بسیار اهمیت دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا